Werkwijze Oké! Coaching & begeleiding

Wanneer er een hulpvraag is met betrekking tot een kind, uzelf of iemand in uw omgeving kunt u contact opnemen met Oké Coaching & begeleiding. Dit kan middels telefoon, mail, contactformulier en zelfs via Facebook.

Een coachings- of begeleidingstraject van Oké coaching & begeleiding start altijd met een intakegesprek. Het doel van dit gesprek is vooral kennismaken. We zullen stilstaan bij de reden van aanmelding en we zullen uitleggen hoe wij werken. Daarna bepalen we samen welke richting we uit willen en waar de focus op gelegd zal worden tijdens de coaching of begeleiding.

Wanneer u besluit na dit intakegesprek verder te willen gaan met de coaching of begeleiding van Oké Coaching & begeleiding, ontvangt u van ons een overeenkomst. Deze overeenkomst dient, indien van toepassing, door gezaghebbenden te worden ondertekend.

Gedurende het coachings- of begeleidingstraject zijn er momenten waarin we afstemmen wat er eventueel nog nodig is. Een coach/begeleider biedt geen pasklare oplossingen, maar coacht/begeleidt in het vinden van oplossingen.

Mocht er na afloop van het traject nog behoefte zijn aan een evaluatiegesprek dan is dit, op aanvraag, mogelijk.

Na iedere afspraak ontvangt u een factuur. U dient deze binnen 14 dagen, via overboeking, betalen.